پیشتر، بخش پرسشکده در سایت وجود داشت و مخاطبان پادکست می توانستند و هنوز هم می توانند که سوالات و مشکلات خودشان با کودک و نوجوان شان را ارسال کنند.

علاوه بر بخش پرسشکده ، قسمت مشاوره اختصاصی نیز راه اندازی شده است که امکان مشاوره صوتی بصورت لایو و با استفاده از تلفن، اسکایپ یا واتس اپ را برای مخاطبان پادکست فراهم کرده است.

تفاوت بخش های پرسشکده  و  مشاوره اختصاصی

هر از چند گاهی، یکی از اپیزودها به سئوالات و مشکلات والدینی اختصاص دارد که آنها از طریق قسمت پرسشکده ثبت و ارسال کرده اند و بصورت عمومی به سئوالاتشان در اپیزود ذکر شده پاسخ داده میشود.

بنابراین قسمت پرسشکده  برای افرادی مناسب است که بصورت عمومی و صرفا” درباره پرورش و تعلیم و تربیت کودک و نوجوان پرسش یا مسئله دارند. در این صورت مخاطبان پادکست می توانند بصورت رایگان از این بخش در چهارچوب شرایطی که ذکر شد استفاده کنند.

بخش مشاوره اختصاصی برخلاف قسمت پرسشکده ، خصوصی و صوتی است و منحصر به تعلیم و تربیت کودک و نوجوان نیست و علاوه بر مشکلات کودک و نوجوان، درباره مسائل روانی، خانوادگی، زناشویی، شخصی و تحصیلی و شغلی نیز مشاوره داده میشود.

اخذ وقت مشاوره روانشناسی در پادکست کانال کودک

پس از مراجعه به قسمت مشاوره اختصاصی، میتوانید تاریخ و ساعت مشاوره خود را مشخص و رزرو کنید. بعد از تکمیل پرداخت اطلاعات تماس تلفنی یا واتس آپ و یا اسکایپ به شما نمایش داده میشود و قادر خواهید بود برای حدود سی دقیقه درباره مشکل یا مطلب خود بصورت صوتی و گفتاری مشاوره دریافت کنید.

در اکثر مواقع، مشاوره ها راس ساعت رزرو شده انجام میشود اما ممکن است در مواردی ساعت مشاوره اندکی تغییر پیداکند. در این صورت بوسیله ایمیل با شما هماهنگی صورت خواهد گرفت.

لطفا” توجه داشته باشید که استفاده از مشاوره اختصاصی در پادکست علاوه بر یک مشاوره مفید، یکی از راه های حمایت از پادکست نیز هست و با توجه به وجه پرداختی، مستقیما” به پادکست و غنای اپیزودها و افزایش کیفیت این پادکست عام المنفعه کمک کرده اید.

در نظر داشته باشید که رضایت مخاطبان از مشاوره دریافتی حتما” و قطعا” تضمین شده است.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

اشتراک در پادکست کانال کودک

پس از انتشار هر اپیزود برایتان ایمیل میفرستیم

قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)